To Metro Life Panel τώρα και στην Ελλάδα

Η εφημερίδα «Metro» σε συνεργασία με τη Focus/Bari λανσάρουν και στην Ελλάδα το Metro Life Panel, ένα online panel στο οποίο οι αναγνώστες της εφημερίδας καταγράφουν ενδιαφέροντα και ανάγκες τους, στοιχεία πολύτιμα για τη μελέτη της καταναλωτικής και αναγνωστικής τους συμπεριφοράς. Το Metro Life Panel διαθέτει σημαντικά ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα και μπορεί να προσφέρει πολύτιμες λύσεις στους διαφημιζομένους, εφόσον αξιοποιηθεί κατάλληλα.

Η «Metro», διαθέτοντας ένα από τα καλύτερα προφίλ αναγνωστών, δίνει τη δυνατότητα στους διαφημιζομένους να έχουν στη διάθεσή τους στοιχεία για τον τρόπο ζωής, τις συνήθειες και τις προτιμήσεις ενός πολύ δυναμικού κοινού. Η σωστή και αποτελεσματική αξιοποίηση αυτών των στοιχείων μπορεί να οδηγήσει σε καλύτερη κατανόηση των τάσεων, ως προς τη διαφήμιση, τα προϊόντα και τις υπηρεσίες, αλλά και νέους, πιο δημιουργικούς τρόπους προσέγγισης του κοινού. Σημαντικό πλεονέκτημα είναι, επίσης, η ταχύτητα, αφού οι διαφημιζόμενοι μπορούν να έχουν αποτελέσματα ακόμη και μέσα σε 72 ώρες.

Διαμορφώνοντας τη δική σας εφημερίδα

«Το Metro Life Panel το χρησιμοποιούμε για να γνωρίσουμε καλύτερα την άποψή σας, έτσι ώστε να μας βοηθήσετε να βελτιώσουμε τη “Metro” για να τη φέρουμε όσο το δυνατόν πιο κοντά σε αυτό που θέλετε από μια καθημερινή εφημερίδα. Εάν γίνετε μέλος του Metro Life Panel θα έχετε το δικαίωμα να πείτε τη γνώμη σας για το περιεχόμενο της εφημερίδας, να σχολιάσετε την αρθρογραφία της και φυσικά να εκφράσετε την άποψή σας σχετικά με τις διαφημίσεις της, τις ειδικές προωθητικές ενέργειες που κατά καιρούς η “Metro” πραγματοποιεί, καθώς και για τις ενέργειες μάρκετινγκ που θα γίνονται και για τις οποίες θα ενημερώνεστε. Η άποψή σας μας ενδιαφέρει, είναι πολύ σημαντική για εμάς και θέλουμε να την ακούμε!»

Eduarda Taveira, Global Metro Life Panel Manager 

Ένα ισχυρό επικοινωνιακό εργαλείο

«Η εμπειρία και η γνώση της Focus είναι σαφές ότι θα δώσουν ένα επιπλέον πλεονέκτημα στο Metro Life Panel. Η Focus/Bari, πιστή στις εξελίξεις, έχει προχωρήσει πολύ σε θέματα online ερευνών και χρήσης εξειδικευμένης τεχνολογίας. Έχουμε επενδύσει στην τεχνογνωσία εκείνη που εξασφαλίζει την απαιτούμενη ποιότητα, αξιοπιστία και αντιπροσωπευτικότητα στο παγκόσμια νέο αυτό είδος έρευνας καταναλωτών. Γνωρίζουμε καλά τις πλατφόρμες που κυκλοφορούν διεθνώς και μπορούμε να χειριστούμε διαφορετικούς τύπους ερευνών. Από την άλλη, έχουμε εμπειρία στο πώς λειτουργούν τα panels διεθνώς. Πολύ σημαντικός παράγοντας είναι μια νέα προσέγγιση συνεργασίας που εισάγουμε με τη “Metro”. Η λογική της συνεργασίας κινείται πέρα από τον κλασικό διαχωρισμό πελάτη-προμηθευτή. Στόχος μας είναι να αξιοποιήσουμε τα δυνατά σημεία και των δύο εταιριών για να φέρουμε κάτι πραγματικά καινούργιο στην αγορά. Το Metro Life Panel θέλουμε να αποτελέσει ένα ισχυρό επικοινωνιακό εργαλείο τόσο για τη “Metro” όσο και για τους διαφημιζομένους της.»

Ξένια Κούρτογλου, πρόεδρος και διευθύνουσα σύμβουλος της Focus/Bari 

 

Η πορεία του Metro Life Panel από το 2005 έως σήμερα και η αποδοχή του από τη διαφημιστική αγορά διεθνώς

Από τη μέχρι τώρα πορεία του Metro Life Panel σε διεθνές επίπεδο μπορούμε να αντλήσουμε χρήσιμα συμπεράσματα και να διακρίνουμε εύκολα την αποδοχή του από τη διεθνή διαφημιστική αγορά. Το σημαντικότερο στοιχείο που προκύπτει είναι η ανταπόκριση του κοινού, που φαίνεται να «δένεται» σταδιακά με τη διαδικασία και να αποκτά ρόλο ενεργού μέλους στο panel. Αυτός είναι και ο σκοπός για το Metro Life Panel και στην Ελλάδα. Να δημιουργηθεί μια ενεργή κοινότητα που θα συμμετέχει δυναμικά στις εξελίξεις. Το Metro Life Panel ξεκίνησε από τη «Metro» τo 2005 στη Δανία, τη Σουηδία και την Ολλανδία, σήμερα όμως έχει εξαπλωθεί στις περισσότερες ευρωπαϊκές χώρες όπου η «Metro» έχει παρουσία. Το Metro Life Panel είναι η μελέτη της «Metro» για την πόλη. Καταγράφει και αναλύει τα ενδιαφέροντα, τις ανάγκες, τις γνώμες, τις συμπεριφορές και τον τρόπο ζωής των αναγνωστών της «Metro», στοιχεία πολύτιμα για τη μελέτη της καταναλωτικής και αναγνωστικής τους συμπεριφοράς. Στο panel συμμετέχουν κυρίως οι αναγνώστες της «Metro» με πρόσβαση στο Internet και δική τους ηλεκτρονική διεύθυνση. Στο http://www.metrolifepanel.gr δίνονται όλες οι απαραίτητες πληροφορίες και από εκεί πραγματοποιείται η εγγραφή των μελών ηλεκτρονικά. Εκτός της Ελλάδας, το Metro Life Panel λειτουργεί (πάντα κάτω από την ομπρέλα της «Metro») στην Ευρώπη (Ολλανδία, Σουηδία, Γαλλία, Δανία, Πορτογαλία, Ιταλία, Ουγγαρία), στις ΗΠΑ (Νέα Υόρκη, Βοστόνη και Φιλαδέλφεια), καθώς και στον Καναδά, έχοντας καταγεγραμμένα περισσότερα από 40.000 μέλη. Αυτήν τη στιγμή στην Ελλάδα το Metro Life Panel βρίσκεται στη φάση δημιουργίας και ανάπτυξής του, ενώ σύντομα θα διεξαχθεί και η πρώτη online έρευνα, σε συνεργασία της «Metro» με τη Metro International και την Bari/Focus. Λειτουργεί σύμφωνα με τις διεθνείς προδιαγραφές της «Metro», ενώ τα έως τώρα στοιχεία δείχνουν ότι υπάρχει ανταπόκριση από το κοινό της «Metro», δεδομένο πολύ σημαντικό, αφού στην Ελλάδα τα online panels δεν είναι ακόμη ιδιαίτερα διαδεδομένα. Η «Metro» επιβραβεύει όλους όσοι θα συμμετάσχουν στο Metro Life Panel, αφού τόσο με την εγγραφή τους όσο και με τη συμμετοχή τους στις online έρευνες που θα πραγματοποιούνται κερδίζουν πόντους, τους οποίους μπορούν να τους εξαργυρώνουν και να κερδίζουν διάφορα δώρα, αναλόγως πάντα των πόντων που έχουν συγκεντρώσει.

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s