Συνέντευξη με το Νίκο Σαχίνη, γενικό διευθυντή της Totalsoft στην Ελλάδα

Νίκος Σαχίνης, Γενικός διευθυντής Totalsoft

Κύριε Σαχίνη, όλες οι εταιρίες σήμερα, παγκοσμίως, αντιμετωπίζουν πρόβλημα επιβίωσης. Ποια θα λέγατε από την εμπειρία σας, ότι είναι τα «όπλα» που θα πρέπει να χρησιμοποιήσει μία επιχείρηση για να καταφέρει να επιβιώσει, εν μέσω οικονομικής κρίσης;

Η ερώτηση σας είναι πολύ ενδιαφέρουσα και έχουν γραφτεί πολλά σχετικά άρθρα στις ημέρες μας. Κατά την γνώμη μας η συνταγή έχει γραφτεί εδώ και πολλά χρόνια από τους «επιχειρησιακούς στρατηγιστές», απλά ίσως ήρθε η επιβεβλημένη ώρα να χρησιμοποιηθεί.

Κατά την γνώμη μας απαιτείται μια επαναδιατύπωση του οράματος και του δρόμου που πρέπει να ακολουθήσει η επιχείρηση, ο προσεκτικός σχεδιασμός, η έμφαση στις αλλαγές που απαιτούνται και το engagement του προσωπικού. Επίσης η υιοθέτηση της επιχειρησιακής καινοτομίας και η εσωτερική ανάπτυξη της επιχειρηματικότητας.

Δεν θα μπορούσα να παραλείψω τον εξέχοντα ρόλο των συστημάτων  πληροφόρησης που αυτοματοποιούν τις διεργασίες, υποστηρίζουν τις αποφάσεις και προσφέρουν εργαλεία καθημερινής ανάλυσης των δεδομένων. Εδώ θα λέγαμε ότι έρχεται και ο ρόλος των σύγχρονων πληροφοριακών συστημάτων που υποστηρίζουν και υποβοηθούν το έργο αυτό. Ο σημερινός ρόλος των πληροφοριακών συστημάτων είναι καθοριστικός για το δύσκολο επιχειρησιακό περιβάλλον.

Πώς αποφάσισε η Totalsoft να επενδύσει στην Ελλάδα σε μία περίοδο που η οικονομία της χώρας περνάει ίσως τη μεγαλύτερη κρίση των τελευταίων δεκαετιών;

Η Totalsoft εφαρμόζει το στρατηγικό της πλάνο, το οποίο προβλέπει παρουσία σε αναπτυγμένες αγορές. Ήδη πέρα από την Ρουμανία, έχουν δημιουργηθεί θυγατρικές εταιρίες στην Ελλάδα, την Βουλγαρία και την Σερβία και έχουμε ένα εξαιρετικά φιλόδοξο αναπτυξιακό πλάνο. Η είσοδος μας στις αγορές αυτές είναι επιβεβλημένη, μια που ήδη υποστηρίζουμε πελάτες σε 21 διαφορετικές χώρες. Στην Ελλάδα βλέπουμε σημαντικές ευκαιρίες ανάπτυξης λόγω του ΕΣΠΑ και του Αναπτυξιακού νόμου. Επίσης διαθέτουμε μια μεγάλη γκάμα προϊόντων, τόσο ιδιοπαραγόμενων, όσο και αντιπροσωπευόμενων που ταιριάζουν στις ανάγκες και απαιτήσεις της αγοράς. Η αλήθεια είναι ότι η μέχρι τώρα πορεία μας δικαιώνει τις στρατηγικές επιλογές μας.

Μία από τις υπηρεσίες σας είναι και το cost control. Είναι προτεραιότητα, στις μέρες, για μία εταιρία ένα τέτοιο πρόγραμμα;

Πιστεύουμε ότι είναι μια επιβεβλημένη ανάγκη για κάθε επιχείρηση μια που ο έλεγχος του κόστους είναι θεμελιώδης. Η λύση μας αυτή λειτουργεί και αυτόνομα (stand alone) ή/και συνεργάζεται με όποια λύση ERP χρησιμοποιεί ο πελάτης. Τα πλεονεκτήματα της λύσης μας είναι ότι μειώνεται σημαντικά το οικονομικό ρίσκο με τον αποτελεσματικό έλεγχο του budget εξόδων, αυτοματοποιούνται οι διεργασίες αγορών, καθώς και η εγκρίσεις διαφόρων δαπανών, παρακολουθούνται αποτελεσματικά οι διαδικασίες αγορών (RFP, RFQ, BIDS)  και υποστηρίζεται η διαφάνεια των αγορών. Σημαντικά οφέλη επίσης είναι η σημαντική μείωση του χρόνου επεξεργασίας των στοιχείων και των συμβάσεων που καταρτίζονται με προμηθευτές και παρακολουθείται το ιστορικό τους.

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s