Η Optimal Business Action παρουσιάζει το Masterclass του Chris Daffy

Chris Daffy

Chris Daffy

“If you really want your existing customers to become customers for life, start treating them as if they already were”

 Chris Daffy – “Once a Customer, Always a Customer

H Optimal Business Action παρουσιάζει για πρώτη φορά στην ελληνική αγορά το Masterclass του  Chris Daffy σε μορφή open seminar.  Το όνομα του Daffy είναι συνώνυμο του customer service, και το παγκοσμίως γνωστό Customer Service Excellence Masterclass θα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη 18/05 στους χώρους του OTEAcademy (Πέλικα 7 & Σπάρτης, Μαρούσι). Το open Μasterclass, που απευθύνεται σε 30 υψηλόβαθμα στελέχη της ελληνικής αγοράς, πραγματοποιείται στα πλαίσια του συνεδρίου 9th forum Στελεχών Εξυπηρέτησης Πελατών, με την υποστήριξη της Optimal Business Action. Το Masterclass είναι ένα μονοήμερο σεμινάριο που απευθύνεται κυρίως σε Γενικούς Διευθυντές και ανώτερο μάνατζμεντ προκειμένου να διδάξει και να «μορφοποιήσει» στρατηγικές customer experience management και να δημιουργήσει αυξημένη εταιρική απόδοση και διαρκές ανταγωνιστικό πλεονέκτημα.  

ΣτόχοιτουΜasterclass:

  1. Το συγκεκριμένο εργαστήριο έχει σκοπό να αναπτύξει και να εφαρμόσει τη στρατηγική customer experience management που θα οδηγήσει τα στελέχη στις σωστές αποφάσεις και σε επίτευξη ηγετικής θέσης στην αγορά.
  1. Θα αναπτύξει το πώς μπορεί η στρατηγική exceptional service delivery να οδηγήσει σε αλλαγή κουλτούρας, κινητοποίηση εργαζομένων και διαφοροποίηση μέσω διαρκούς ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος.

Το συγκεκριμένο εργαστήριο είναι διαδραστικό και δίνει την ευκαιρία για ερωτήσεις και συζήτηση. Είναι προσανατολισμένο στην δράση και καταλήγει με δημιουργία πλάνου προτεραιοτήτων.

Σε ποιους απευθύνεται:

  • Board members και ανώτερο μάνατζμεντ πολυεθνικών και ελληνικών εταιριών
  •  Άτομα που λαμβάνουν αποφάσεις και συμμετέχουν στην χάραξη στρατηγικής (Decision makers)
  • Ηγέτες οργανισμών
  • Managers of Customer Service, CRM, Marketing, PR, HR and related departments

 Τι θα καλυφθεί στο masterclass:

Παρακάτω μπορείτε να βρείτε τους τίτλους των εκπαιδευτικών ενοτήτων του Chris Daffy

How Service Supremacy is used to create  Competitive Advantage.

  • Why a differentiation strategy makes good business sense
  • How to use service as a key means of differentiation

 

Service Delivery and Superior Profitability

  • The ROI from investing in customer relationships
  • Understanding and using customer relationship values

 

The Look and Feel of a Service Winner

  • The Principles of Great Service Leadership

How to build Sustainable Success through Customer Experience Management

  • Gathering, understanding and exploiting customer needs
  • Delivering Service Perfection
  • Creating corporate WOWs
  •  Dazzling Recovery Techniques
  • Using “Whole Brain” Thinking

Winning Implementation

Action Planning

 

Για δηλώσεις συμμετοχής στο Μasterclass συμπληρώστε την φόρμα συμμετοχής που επισυνάπτεται ή επικοινωνήστε με την Optimal Business Action A.E. στο τηλέφωνο 210 3259350 (κ. Γκούρας Αθανάσιος) 

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s