TACK International: Σεμινάριο για την Αξιοποίηση των Ευκαιριών σε Περιόδους Κρίσης

Στιγμιότυπο από το Workshop που διοργάνωσε η TACK International

Πώς μπορεί μια επιχείρηση να αναγνωρίσει και να αξιοποιήσει τις ευκαιρίες που υπάρχουν ώστε να διαπρέψει στις πωλήσεις και να ισχυροποιήσει το πελατολόγιο της; To σχετικό Workshop που διοργάνωσε πρόσφατα η TACK International, μέλος του Ομίλου PRC Group Τhe Management House, μαζί με την ΑΤΕxcelixi στις εγκαταστάσεις της στη Νέα Ερυθραία, με θέμα «Αξιοποίηση ευκαιριών σε περιόδους κρίσης», έδωσε τις απαντήσεις.
Στο Workshop συμμετείχαν Εμπορικοί Διευθυντές, Διευθυντές Πωλήσεων και Διευθυντές Προσωπικού που μοιράστηκαν καλές πρακτικές και αντάλλαξαν απόψεις πάνω σε ζητήματα αξιοποίησης ανθρώπινου δυναμικού, συζήτησαν τρόπους που βοηθούν στην αύξηση των πωλήσεων, καθώς και νέες μεθόδους για τη δυναμική και αποτελεσματικότερη διαχείριση των ομάδων πωλήσεων.Το σεμινάριο άνοιξε ο κύριος Γιώργος Μαύρος, Διευθύνων Σύμβουλος της TACK International. Στη συνέχεια, ο κύριος Eric Pillinger, Director της TACK International, διεξήγαγε με επιτυχία το workshop, που συνέβαλε στη συλλογή σημαντικών πληροφοριών σχετικά με τρόπους αύξησης των πωλήσεων, την εφαρμογή στρατηγικής πωλήσεων προσαρμοσμένης στον κάθε πελάτη και τις «στρατηγικές-κλειδιά» για τη διατήρηση και ανάπτυξη σημαντικών πελατών σε περίοδο κρίσης. Ο κύριος Pillinger έθεσε καίρια ερωτήματα πάνω σε πρακτικές πλευρές των μοντέλων που ανέπτυξε, δίνοντας έτσι το έναυσμα για μία ενδιαφέρουσα ανταλλαγή απόψεων μεταξύ των στελεχών, που συμμετείχαν με ενθουσιασμό στις ομάδες εργασίας.
Ο διάλογος κατά τη διάρκεια του workshop, τον οποίον συντόνισαν οι κύριοι Χρήστος Μακέδος, Σπύρος Στεφάνου και Λευτέρης Κακαβούλης, επικεντρώθηκε στο πώς μία εταιρεία μπορεί να διατηρήσει και να διευρύνει το πελατολόγιό της, εντοπίζοντας διαρκώς νέες ευκαιρίες στην αγορά. Επίσης, οι συμμετέχοντες εστίασαν στο πως μπορεί μία εταιρεία να προσεγγίσει τον κάθε πελάτη με εξατομικευμένη στρατηγική πωλήσεων, βασιζόμενη στις συγκεκριμένες αιτίες που καθορίζουν τις αποφάσεις του. Σε κάθε περίπτωση, σύμφωνα με τα συμπεράσματα της συζήτησης, η διοίκηση πρέπει να εστιάζει στην εξισορρόπηση των συμφερόντων της με εκείνα του πελάτη, στην τήρηση των υποσχέσεων της προς εκείνον, στην ανάπτυξη της συνολικής της εικόνας απέναντί του, στην οικοδόμηση των κατάλληλων σχέσεων, στην εξουδετέρωση των πιθανών απειλών αλλά και στην ανάπτυξη των κατάλληλων δεξιοτήτων.
Όπως χαρακτηριστικά δήλωσε ο κύριος Pillinger, «το σημερινό επιχειρηματικό περιβάλλον, εν μέσω κρίσης, βομβαρδίζεται συνεχώς και από παντού από αρνητική πληροφόρηση. Αυτό προκαλεί σύγχυση και ανασφάλεια στη διοίκηση και το προσωπικό μιας επιχείρησης. Για να υπάρχει αποτελεσματικός χειρισμός της κρίσης, η διοίκηση πρέπει να εστιάζει σε ενεργητική διοίκηση των πωλήσεων, σε ευθυγράμμιση της στρατηγικής Πωλήσεων και Marketing, σε εφαρμογή πολιτικής πωλήσεων εστιασμένης στον κάθε πελάτη, καθώς και στη προσέλκυση και διατήρηση μεγάλων πελατών».
Την εκδήλωση έκλεισε με μία πολύ ενδιαφέρουσα ομιλία ο κύριος Κωνσταντίνος Χατζηγεωργίου, Γενικός Διευθυντής της TACK International.
Το Workshop πραγματοποιήθηκε με την ευγενική υποστήριξη της διοίκησης και του προσωπικού της ΑΤΕxcelixi A.E.

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s