Apivita και Gaea στο πρώτο Marketing Success Stories

Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε το πρώτο Marketing Success Stories της ΕΕΔΕ. Πρόκειται για μία νέα φιλόδοξη πρωτοβουλία που ξεκίνησε πρόσφατα το Ελληνικό Ινστιτούτο Marketing (ΕΙΜ) της ΕΕΔΕ, με σκοπό την ανάδειξη της ελληνικής επιχειρηματικότητας, της αριστείας, των εξαιρετικά επιτυχημένων πρακτικών marketing, καθώς και τη μεταφορά πολύτιμης τεχνογνωσίας στην ευρύτερη επιχειρηματική κοινότητα και τα μέλη του Ινστιτούτου.
Στην πρώτη εκδήλωση η κ. Νίκη Κουτσιανά, πρόεδρος της Apivita και ο κ. Άρης Κεφαλογιάννης, διευθύνων σύμβουλος της Gaea, αναφέρθηκαν στους παράγοντες που τους οδηγούν στην επιτυχία, μεταξύ των οποίων είναι οι εξής:
– Ισχυρή φιλοσοφία, όραμα, πάθος, μεράκι και αδιαπραγμάτευτες αρχές, ανεξαρτήτως συγκυριών
– Επιμονή και ασύλληπτη συνέπεια στην ιδεολογία της εταιρίας / brand
– Επιχειρηματικές / marketing κινήσεις αντίθετα στο ρεύμα, αντίθετα στα στερεότυπα και τις εδραιωμένες αντιλήψεις στις αντίστοιχες αγορές
– Ξεκάθαρο positioning της μάρκας σε κάθε κοινό, με έντονα στοιχεία διαφοροποίησης και καινοτομίας (out of the box thinking across the board)
– Iσχυρό branding, σε κάθε χώρα, σε κάθε κανάλι διανομής, σε κάθε γραμμή προϊόντος
– Προϊόντα πολύ υψηλής ποιότητας αλλά value for money όχι premium for premium
– Brands που πουλούν αξίες όχι χαρακτηριστικά προϊόντων
– Ουσιαστικές συνεργασίες με προμηθευτές
– Κρίση ίσον ευκαιρία στην πράξη, επένδυση στην ανάπτυξη και στο αύριο

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s