Manpower Group | “Εργασία μέχρι τα βαθιά γεράματα; Θέλω διάλειμμα!”

Η γενιά των Millennials προπονείται για υπερμαραθώνια διαδρομή καριέρας, κάνοντας όμως τα απαραίτητα διαλείμματα και σχεδιάζοντας επαναπροσδιορισμό κι ανεφοδιασμό καθ’ όλη τη διαδρομή, σύμφωνα με τα αποτελέσματα της Έρευνας της ManpowerGroup. Ως προτεραιότητα θέτουν την ασφάλεια στον χώρο εργασίας, αλλά παραμένουν ανοικτοί σε κάθε νέα επαγγελματική πρόκληση.

Βασιζόμενη σε παγκόσμια μελέτη 19.000 Millennials από 25 χώρες, η έρευνα παρέχει χρήσιμες συμβουλές με στόχο να βοηθήσει τους εργοδότες να αναθεωρήσουν τις πρακτικές που χρησιμοποιούν για την προσέλκυση, διατήρηση και ανάπτυξη των εργαζομένων της εν λόγω γενιάς. Μπορείτε να δείτε το σύνολο των αποτελεσμάτων της έρευνας εδώ και για μια σύντομη ματιά των αποτελεσμάτων στην Ελλάδα, πατήστε εδώ.

1c. global_workforce_by_generation

Βασικά συμπεράσματα της έρευνας:

  • Η γενιά των Millennials προετοιμάζεται για να τρέξει έναν υπερμαραθώνιο καριέρας. Περισσότεροι από τους μισούς εκτιμούν ότι θα εργάζονται σε ηλικία άνω των 65, ενώ το 27% πιστεύει ότι θα εργάζεται στην ηλικία άνω των 70 και το 12% αναφέρει ότι πιθανότατα θα δουλεύει μέχρι τα βαθιά γεράματα. Στην Ελλάδα το ποσοστό αυτό φτάνει το 16%.
  • Η γενιά των Millennials δουλεύει περισσότερες ώρες και σκληρότερα σε σχέση με τις προηγούμενες γενιές. Κατά τη διάρκεια της επαγγελματικής του πορείας, το 84% των Millennials προβλέπει διαλλείματα περισσότερο των 4 εβδομάδων. Παρά το γεγονός ότι οι γυναίκες αφιερώνουν ένα χρονικό διάστημα από την εργασία τους για την φροντίδα τρίτων –για παράδειγμα παιδιών και συγγενών –, και τα δύο φύλλα δίνουν προτεραιότητα σε διαλείμματα που αφορούν στην διασκέδαση αλλά και τον εαυτό τους.
  • Η γενιά των Millennials είναι ανοικτή σε νέες ιδέες στην εργασία τους αλλά και σε νέες προκλήσεις. Παρόλο που σχεδόν τα 3/4 των εργαζόμενων Millennials έχουν πλήρη απασχόληση, περισσότεροι από τους μισούς είναι ανοικτοί σε νέους τρόπους εργασίας στο μέλλον – όπως να δουλεύουν ανεξάρτητα (freelance) κλπ. Το 34%, παγκοσμίως, εξετάζει το ενδεχόμενο της αυτοαπασχόλησης.
  • Το 93% των Millennials προτίθεται να ξοδέψει χρήματα αλλά και προσωπικό χρόνο για περαιτέρω επιμόρφωση. Η έρευνα αναδεικνύει τη θετική συσχέτιση μεταξύ μίας επιτυχημένης καριέρας –ανώτερη μόρφωση και υψηλότερες αμοιβές– και της ικανότητας αλλά και επιθυμίας μάθησης (learnability).

 

«Οι εργοδότες πρέπει να ακούν και να γίνουν δημιουργικοί. Δεν θα μπορέσουν να ανταπεξέλθουν αν δεν είναι αρεστοί στους Millennials», αναφέρει η Mara Swan, Executive Vice President, στον τομέα Global Strategy and Talent, ManpowerGroup and Global Brand Lead for Right Management. «Οι Millennials επιζητούν την εξέλιξη, χωρίς αυτό να σημαίνει απαραίτητα και την προαγωγή τους. Χρειαζόμαστε νέους τρόπους για την παρακίνηση και πιο ενεργή συμμετοχή των εργαζομένων, όπως την απλοποίηση των διαδικασιών εκπαίδευσης στην εργασία αλλά και τη δυνατότητα εσωτερικών μετακινήσεων, ώστε να αποκτήσουν εμπειρία πιο εύκολα. Και φυσικά ότι ισχύει και επηρεάζει την γενιά των Millennials, ισχύει και επηρεάζει και τους υπόλοιπους εργαζόμενους.»

 

Τα αποτελέσματα αυτά είναι από την πρώτη σειρά των 3 συνολικά ερευνών της ManpowerGroup για το έτος αυτό. Η έρευνα αυτή επικεντρώνεται στη γενιά των Millennials σε θέματα απασχόλησης, ενώ οι επόμενες δύο έρευνες θα περιλαμβάνουν την επανεξέταση των μεθόδων εκπαίδευσης και ανάπτυξης δεξιοτήτων καθώς και νέες στρατηγικές για την καλύτερη διαχείριση των Millenials, προσφέροντας χρήσιμες συμβουλές για την προσέλκυση, διατήρηση και ανάπτυξη των αυριανών ταλέντων.

 

Σχετικά με την Έρευνα

1d. hours_worked_per_weekΗ ManpowerGroup ανέθεσε τη διεξαγωγή της παγκόσμιας αυτής έρευνας στην εταιρεία Reputation Leaders. Στην έρευνα συμμετείχαν περισσότεροι από 19.000 Millennials καθώς και 1.500 υπεύθυνοι προσλήψεων από 25 χώρες. Στόχος της έρευνας είναι οι εργοδότες να κατανοήσουν τι ζητά η γενιά αυτή σήμερα αλλά και τι ονειρεύεται για το μέλλον, ώστε να βοηθήσει τους εργαζόμενους αλλά και τους εργοδότες να επιτύχουν στο νέο αυτό εργασιακό τοπίο. Η γενιά των Millennials αναφέρεται στα άτομα που έχουν γεννηθεί μεταξύ 1980-1995.

 

Στους ερωτηθέντες περιλαμβάνεται ανεξάρτητο δείγμα 11.000 εργαζόμενων Millennials, με ισόποση αντιπροσώπευση ως προς το φύλο και την ηλικία από όλες τις περιοχές των 18 χωρών που συμμετείχαν στην έρευνα. Επιπροσθέτως, στην έρευνα αυτή συμμετείχαν πάνω από 8.000 Millennials που εργάζονται μέσω της ManpowerGroup και 1.500.υπεύθυνοι προσλήψεων από 25 χώρες. Η συμμετοχή εργαζομένων και εργοδοτών είχε ως αποτέλεσμα την αποτύπωση προοπτικών και από τις δύο πλευρές.

 

Οι εργασίες για την έρευνα πραγματοποιήθηκαν κατά το διάστημα Φεβρουαρίου – Απριλίου 2016. Οι χώρες που έλαβαν μέρος είναι οι εξής: Αργεντινή, Αυστραλία, Αυστρία, Βέλγιο, Βουλγαρία, Βραζιλία, Γαλλία, Γερμανία, Ελβετία, Ελλάδα, Ηνωμένο Βασίλειο, ΗΠΑ, Ιαπωνία, Ινδία, Ισπανία, Ιταλία, Καναδάς, Κίνα, Μαλαισία, Μεξικό, Νορβηγία, Ολλανδία, Παραγουάη, Σερβία και Σιγκαπούρη.

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s